Czym POSbistro różni się od innych aplikacji?
POSbistro jest w pełni mobilne, działa na dowolnym tablecie z systemem Android. Jest także konkurencyjne cenowo - rozliczane w wygodnym systemie abonamentowym, bez drogich licencji. Ponadto jest bardzo łatwe w obsłudze i bezpieczne, ponieważ wszystkie dane przechowuje w wirtualnej chmurze. W przeciwieństwie do tradycyjnych POSów nie wymaga dużych i drogich urządzeń, licencji i własnych serwerów.
Jakie są zalety POSbistro?
POSbistro posiada intuicyjny interfejs, przyjazny dla użytkownika. W porównaniu do innych systemów sprzedażowych ma bardzo konkurencyjną cenę (wygodny system abonamentowy). Nasze oprogramowanie jest w pełni mobilne, co oznacza, że sprzedaż odbywa się na urządzeniach przenośnych. Zapewniamy przy tym bezpłatne aktualizacje oraz zawsze aktualne statystyki sprzedaży.
Jakiego sprzętu potrzebuję?
Aby korzystać z POSbistro potrzebujesz tylko dwóch urządzeń: tablet z systemem Android oraz drukarkę fiskalną. Opcjonalnie można używać także drukarki bonowej lub innych urządzeń, np. terminala płatności mobilnych. Jeśli potrzebujesz pomocy przy wyborze sprzętu, chętnie Ci doradzimy.
Czy potrzebna jest licencja?
W przeciwieństwie do innych programów sprzedażowych, aby korzystać z POSbistro nie musisz kupować rocznej licencji. Wystarczy abonament w korzystnej cenie, dopasowany do wielkości i potrzeb Twojego biznesu.
Dla kogo jest POSbistro?
Jesteś restauratorem? Masz bar, pub, kawiarnie, pizzerie lub food truck? Jeśli tak, to POSbistro jest dla Ciebie. Aplikacja POSbistro sprawdzi się zarówno w większych jak i mniejszych lokalach, które chcą usprawnić obsługę klientów i sprawnie zarządzać biznesem.
Czy niezbędny jest stały dostęp do internetu?
Aby korzystać z POSbistro nie potrzebujesz w swoim lokalu stałego dostępu do internetu, chociaż jest to zalecane. Połączenie internetowe jest niezbędne podczas logowania się do aplikacji, na początku używania jej w danym dniu. Natomiast dane gromadzone na tablecie podczas sprzedaży zostaną automatycznie przesłane do bazy danych w chmurze, gdy tylko urządzenie znajdzie się ponownie w zasięgu internetu. Pamiętaj jednak: aby śledzić na bieżąco statystyki sprzedaży potrzebny jest stały dostęp do internetu, ponieważ panel administratora jest dostępny poprzez przeglądarkę internetową.
Jak szybki muszę mieć internet aby korzystać z POSbistro?
Aplikacja zaprojektowana jest w taki sposób, abyś mógł pracować bez względu na szybkość połączenia z internetem.
W jaki sposób wdrożyć POSbistro w moim lokalu?
Wdrożenie jest bardzo proste i szybkie. Po pierwsze skontaktuj się z naszym działem sprzedaży. Ustalicie wspólnie, który pakiet będzie dla Ciebie najkorzystniejszy. Otrzymasz dane logowania do aplikacji oraz do panelu administratora. Wystarczy, że ściągniesz i zainstalujesz aplikację na tablecie, wprowadzisz menu swojego lokalu i zaczniesz sprzedawać. To wszystko!
W jaki sposób działa wsparcie techniczne?
Wszystkim naszym Klientom zapewniamy stałe wsparcie działu technicznego. Skontaktuj się z nami poprzez e-mail: pomoc@posbistro.com, a rozwiejemy wszystkie Twoje wątpliwości związane z aplikacją i pomożemy w razie jakichkolwiek trudności.
Czy mogę liczyć na rabat?
W wersji demo POSbistro otrzymasz dostęp do bezpłatnego testowania aplikacji przez 14 dni. Przewidujemy także atrakcyjne zniżki dla stałych klientów. Jeśli zdecydujesz się na pakiet specjalny przygotujemy korzystną ofertę dostosowaną idealnie do potrzeb Twojego biznesu.